Robert

23-05-2018 een bestelling gedaan en op 24-05-2018 zou het pakket door pakketdienst KDZ rond 18:00 uur worden opgehaald volgens de mail en Track & Trace.
Vandaag 25-05-2018 maar gebeld naar pakketdienst KDZ, sorry meneer, het pakket is nog niet aangeboden.
Dus ook maar naar Kunststof Kopen gebeld.
Aangezien het te druk was kon ik een bericht inspreken en zou men mij terug bellen maar wacht daar nog steeds op.
Volgens de Track & Trace is mijn bestelling nog steeds niet aangeboden aan pakketdienst KDZ.
Voor mij tot nu toe dus een slechte ervaring met dit bedrijf.
Zit met spoed te wachten op de bestelling en hoor niets van het bedrijf dat er iets mis is gegaan of wat er aan de hand is.
Vandaag, 26-05-2018 nog maar eens proberen te bellen om hopelijk neer duidelijkheid te krijgen.
Wordt vervolgd.
Problemen opgelost en de bestelling was door het transport bedrijf op verkeerde locatie.
Ook het transport bedrijf heeft er alles aan gedaan om aan hun verwachting te voldoen en de zelfde dag mijn bestelling bezorgd, bezorger is zelfs achterom gegaan om het af te leveren.
Al met al is het netjes opgelost en zal ik een volgende bestelling ook hier weer doen.

problemen zo snel mogelijk verhelpen.

Aan de afspraken houden.

Score voor Kunststof Kopen: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Plexiglasplaten op maat, zwart