Vorige zaterdag flexiglas besteld. Dit was helaas niet volgens de afspraak dinsdag binnen gekomen, vanwege problemen met de bezorging door het systeem. Woensdag had ik het nodig voor een project. Hierdoor kon ik het product niet gebruiken en heb ik gecontact opgenomen om het niet meer te accepteren, aangezien het niet meer gebruikt kan worden. Het product is retour gegaan en ik zou het geld nog ontvangen. Uiteindelijk tevreden met het handelen, maar een beetje jammer dat het zo moest lopen en niet meteen contact is genomen met mij, aangezien ik zelf belde om te verzekeren dat ik het op tijd zou krijgen.

Uiteindelijk mij wel tevreden gesteld met het terugstorten van mijn geld. Na het probleem goed gehandeld.

Op tijd signaleren van problemen met producten die nog niet afgegeven zijn aan een bezorger. Ook de telefoon opnemen is een verbeterpunt. Ik moest 3 verschillende momenten bellen totdat ik iemand aan de lijn kreeg

Reactie Kunststof Kopen:

Beste,
allereerst dank voor uw feedback. Het is altijd vervelend om te vernemen dat er niet aan de verwachtingen kon worden voldaan van de klant. Wij proberen uiteraard altijd netjes, snel en adequaat te leveren.
Wat betreft de bereikbaarheid afgelopen week, was er afgelopen week een vakantieperiode. Hierdoor was de bezetting lager dan in andere situaties. Door uw feedback merken we dat dit gevolgen heeft voor onze bereikbaarheid en dat dit niet voldoende is ingevuld. Meerdere keren moeten bellen zou niet nodig mogen zijn. Wij zullen hier lering uit trekken voor de toekomst en beter kijken naar onze bezetting, zodat onze bereikbaarheid niet in het geding komt.
Wat betreft de levertijd zijn wij overigens wel een beetje verbaasd. U heeft op zaterdag besteld. Op onze website staat dat wij in plus/minus 2 werkdagen leveren. Dit betekend dat wij maandag hem in behandeling nemen en dan verwachten hem woensdag te leveren. Hierin hebben wij feitelijk voldaan. Dat dit voor u niet voldoende was, is uiteraard vervelend, maar in principe houden wij ons netjes aan de levertermijn die wij stellen. De reden dat u had verwacht dit dinsdag te ontvangen is mij dan ook niet geheel duidelijk. Het was niet onmogelijk, maar we kunnen dit nooit plechtig beloven en houden liever een slag om de arm.
Uiteraard willen wij dat onze klanten tevreden zijn, en gezien het feit onze communicatie niet op orde was, hebben wij u het bedrag inderdaad terug gestort. We hadden in de communicatie namelijk in uw richting kunnen voorkomen dat u verkeerde verwachtingen zou hebben van de levertijd, en dat is nu niet gebeurd. Onze excuses daarvoor.
Casper van Dijk

Score voor Kunststof Kopen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Flexiglas 3 mm 600x600