Els Celie

Het contact verliep goed. De planten daarintegen is een ander verhaal. De vorm van de twee ronde buxussen waren niet hetzelfde waardoor er één meer de vorm had van een kubus dan van een bol. Bij de namaak taxus waren er enkele takjes afgebroken en deze lagen mee in de doos. Bij het willen in vorm brengen braken er nog twee af . Ik sprong er nogthans voorzichtig mee om omdat er al twee afgebroken lagen in de doos. Het leek alsof de plastiek verduurd was en er dus door veroudering meer afbraken. Hierover ben ik helemaal niet tevreden!

Vriendelijk contact voor de bestelling aan de telefoon.

Als je twee dezelfde planten verstuurd bekijk dan even of de vorm ongeveer dezelfde is , zou fijn zijn. Inspecteer ook of de te verkopen planten aan de eisen voldoen ( een plastiek plant breekt niet zomaar af bij het voorzichtig behandelen!) Ik denk dat daar een procedurefout aan de basis ligt.

Reactie Kunstplanten:

Beste Els,
Wat vind ik dit vervelend, mijn welgemeende excuses.
Normaal modeleren we de planten voordat we ze verzenden maar dat heb ik deze keer niet gedaan omdat de buxusbollen van 40 cm per 2 verpakt zijn en de doos er stevig uitzag, tenslotte komen ze helemaal uit China. Dan moet er op weg van Nederland naar België iets gebeurt zijn of het moet plaatsgevonden hebben in de container.
Gelukkig is het een kwestie van weer in vorm brengen maar ik had dit moeten controleren.
Voor de Conifeer de luxe geldt hetzelfde, alleen zat deze nu alleen in de doos maar wel goed vastgesnoerd.
Ze zijn bestemd voor buiten en u heeft 8 jaar UV GARANTIE ,
Wilt u het mij laten weten wanneer u hier een beroep op wilt doen.
Hele fijne feestdagen en heel veel plezier van uw aankoop.
Groet,
Jos Borst

Score voor Kunstplanten: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Twee keer buxus bol deluxe , één conifeer de luxe ...