Kevin

Een typisch geval van als het goed gaat geen probleem maar als het mis gaat zijn we niet thuis. Getekende afspraken werden door gastouder niet nagekomen en dit bureau gaat achter de gastouder staan terwijl ons kind niet goed werd behandeld. Het interesseert ze verder helemaal niks. Mijn advies: blijf weg bij dit bureau want puntje bij paaltje heb je er helemaal niks aan!
Ze geven helemaal niks om kinderen. Ze laten je gewoon zitten. Het enige wat ze willen is je o

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste Kevin,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Echter is de reactie, ons inziens, een beetje misplaatst en nogal kort door de bocht. We hebben geprobeerd om tot een goede oplossing te komen. Jullie verhaal en dat van de gastouder lag zover uit elkaar dat er geen andere mogelijkheid was dan een bemiddelingsgesprek in te plannen, met alle partijen bij elkaar te komen om tot een oplossing te komen die naar ieders tevredenheid zou zijn. Dan zou de situatie op een adequate wijze afgesloten kunnen worden. Jullie hebben er, op het laatste moment, van af gezien deel te nemen aan het bemiddelingsgesprek wat al ingepland was.
Op deze manier heb je ons de kans ontnomen te bemiddelen en met elkaar tot een goede oplossing te komen.
Het is wel erg makkelijk om nu op verschillende plekken met verschillende e-mailadressen reviews te schrijven om ons zwart te maken.
Team Krokodilletje

Score voor Krokodilletje B.V.: 1/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee