Dingemans

Alleen in opzet prima (online urenregistratiesysteem en ideal betalingen) maar hebben meermaals verkeerde informatie verstrekt aan zowel gastouder als ouders, waardoor misverstanden ontstonden en zelfs vertrouwensbreuk tussen de gastouder en ons. NUL zorg of NAzorg voor de ouders zelf, NUL reactie op emails of belletjes in laatste maanden van contract. Drop you like it's hot. Ontbreekt aan professionaliteit en integriteit. Mijn verbazing hierover maakt dat ze een halve punt niet eens verdienen, maar 0 invullen mag helaas niet.

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste Cecile,
Hartelijk dank voor deze review.
Ik vind het spijtig te vernemen dat één en ander niet helemaal goed is verlopen. Ik zie inderdaad dat jouw laatste bericht (over de afhandeling van de beeindiging) niet beantwoord is, deze is per ongeluk op "gelezen" gezet zonder dat de juiste persoon deze mail heeft kunnen behandelen. Dit had niet mogen gebeuren maar dit soort foutjes worden nou eenmaal helaas weleens gemaakt. Echter gaat dit om één bericht en niet om meerdere e-mails en/of telefoontjes.
Het was prettig geweest als je deze ontevredenheid bij ons had geventileerd in plaats van een review te schrijven, dan hadden we tenminste de mogelijkheid gehad om het op te lossen en op een voor jou prettige wijze kunnen afhandelen.
Hoe dan ook nemen we jouw punt van kritiek mee om onze dienstverlening te verbeteren.
Hartelijke groet,
Team Krokodilletje

Score voor Krokodilletje B.V.: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee