Krokodilletje

Ik was heel te vreden over de gastouder.
Maar krokodilletje zelf is echt een belachelijk bedrijf en financieel naaien ze je graag een oor aan.

En hebben absoluut geen respect of medewerking.
Stiekem extra geld rekenen.
En doen aardig tot dat je wat nodig hebt ,dan mag je het uitzoeken

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste Erik,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review al laat uw taalgebruik nogal te wensen over.
U heeft halverwege de maand mei opgezegd en de opvang wordt dan, conform de wettelijke opzegtermijn van 1 maand, half juni beëindigd. Hierover bent u duidelijk op de hoogte gesteld tijdens het koppelingsgesprek, de ondertekende overeenkomsten, algemene voorwaarden en het beëindigingsformulier.
U kon de opvang in mei en juni niet betalen, daarom heeft u een betalingsregeling aangevraagd. Deze mogelijkheid hebben wij u geboden. Uit coulance hebben wij zelfs de bureaukosten van de maand juni aan u kwijtgescholden. Daarnaast heeft u ook nog een compensatie i.v.m. corona van ons ontvangen waartoe wij overigens helemaal niet verplicht zijn.
Bijna twee jaar heeft u naar alle tevredenheid gebruikgemaakt van zowel onze diensten als die van uw gastouder.
U heeft nimmer aangegeven ergens ontevreden over te zijn.

U heeft bij ons nimmer een cent teveel betaald.
Dat u nu deze recensie plaatst na al onze tegemoetkomingen is dan ook zeer ongepast.
Ondanks uw volledig misplaatste review wensen wij u en uw gezin het allerbeste toe.
Team krokodilletje

Score voor Krokodilletje B.V.: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee