A Pieper (de bezige bijtjes)

Ik vindt het bijzonder jammer dat ouders dubbele bureau kosten moeten betalen als de gastouder ziek is en dat het kind bij een andere gastouder (die via jullie bureau werkt) dat extra moeten betalen.

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste Anita,
Hartelijk dank voor uw recensie. Dat is inderdaad correct, ik begrijp uw opmerking en zal u opheldering verschaffen. Indien ouders van een extra gastouder gebruik maken tijdens ziekte of vakantie dan zijn wij helaas genoodzaakt om onze gemaakte kosten te dekken en hiervoor onze zeer lage bureaukosten van maar €35,- in rekening te brengen. Wij zijn immers ook genoodzaakt om alle werkzaamheden dubbel te verrichten. Er dienen voor gastouder en ouders op de achtergrond heel wat werkzaamheden uitgevoerd te worden en wij kunnen het simpelweg niet weggeven.
Alle ouders zijn hier vooraf duidelijk van de hoogte gesteld, het staat overal vermeld en wordt besproken tijdens het koppelingsgesprek. Ook hebben ouders voor de extra gastouder met bureaukosten het volle recht op kinderopvangtoeslag.
Ik hoop met deze reactie meer begrip bij u te hebben gekweekt en mocht u nog behoefte hebben aan meer toelichting dan verneem ik dat graag van u.
Ik heb gezien dat u ons een maand geleden met een 8 hebt beoordeeld tijdens de jaarlijkse evaluatie en ben blij om te vernemen dat u verder tevreden bent over onze dienstverlening.
Met vriendelijke groeten,
Rens

Score voor Krokodilletje B.V.: 2.5/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee