A. Siep

Weer een van de vele bedrijfjes die niet waarmaken wat ze beloven

Beschrijf hier uw ervaring

"Kosteloosbezwaar.nl", één van de vele "bureautjes" op internet die je bezwaar tegen de WOZ kunnen overnemen (zgn. "gratis"). Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf, je levert allerlei zaken aan en verder blijft het angstwekkend stil. Online je dossier inzien is het weinige wat je kan doen, maar mailen of bellen? Helaas zijn ze, in mijn geval, nooit bereikbaar geweest en lijkt het wel of mijn dossier totaal niet is doorgezet naar de gemeente. Had hogere verwachtingen op basis van recenties, maar wederom enorm teleurgesteld. Hopelijk dat mijn ervaringen een beter beeld schetsen van dit bedrijf.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Vervelend dat u dit zo ervaart. U geeft aan dat wij nooit bereikbaar zijn. Op uw laatste twee mails is echter netjes binnen 24 uur gereageerd. De bezwaarprocedure loopt uiteraard nog steeds. Zoals wij u eerder ook hebben aangegeven per mail, hebben wij een ontvangstbevestiging ontvangen van de belastingsamenwerking. Voor meer vragen kunt u ons bellen op 073-7514182 of mailen naar info@kosteloosbezwaar.nl. Wij zijn zoals aangegeven geheel afhankelijk van de belastingsamenwerking. De wet geeft de gemeenten en belastingsamenwerkingen helaas enorm lang de tijd om uitspraak te doen op het bezwaar en wij kunnen dit niet versnellen.

Score voor Kosteloos Bezwaar: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: