e van der linden

Begin 2017 contact gelegd en aangemeld
tot op heden nog niks vernomen qua de gang van zaken
zou graag zien dat er bij tijd en wijle bericht gegeven wordt hoe de verloop gaat (n ook als er nog niks bekend is)

Beschrijf hier uw ervaring

twijfel achtig
zou fiojn zijn alsje bij aanmelding tegen reactie krijgt dat de zaak in gang is en er vervolg op krijgt van het verloop

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Geachte heer Van der Linden,
Erg vervelend. Kennelijk ontvangt u de mails niet die wij naar uw mailadres toesturen.
Op 1 mei 2017 hebben wij telefonisch contact gehad. U gaf tijdens dat telefoongesprek ook al aan dat u nog geen reactie van ons had ontvangen. Ik gaf toen aan dat wij u voor 1 mei drie mails hadden toegezonden. Tussen 1 mei en 10 augustus heb ik u nog twee mails gestuurd. Op 6 augustus heeft u ons via het contactformulier op de website gemaild. Op 10 augustus is er door ons per mail gereageerd op het door u opgegeven mailadres in het contactformulier. Tot slot heb ik op 20 september de uitspraak op het bezwaarschrift naar u toegezonden waarin wordt vermeld dat de WOZ-waarde van uw woning wordt verlaagd.
Ik zal u zo telefonisch contacteren aangaande het voorgaande om uit te zoeken waar dit mis gaat.

Score voor Kosteloos Bezwaar: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: