Zeer goed
Sterke punten
Service, contact aan de balie en aan de telefoon was (oprecht) vriendelijk en meedenkend. Ook de chauffeur was heel sympathiek en welwillend, ondanks n situatie die wat stress had kunnen opleveren.
Verbeterpunten of tips
Niet. Ik ben heel tevreden.
Reactie Kooyman B.V:
Beste,
Bedankt! Goed om te horen!
Kooyman B.V.