Knuz.nl

Gebruiksgemak van de site
Klantvriendelijkheid van de helpdesk
Aanbod van leden op Knuz
Ontwerp van de site

Ik vind knuz steeds meer op een facebook pagina lijken van enkele personen, daarmee bedoel ik dus de beginpagina (de wall)

die word de hele dag beheerst door enkele personen, justmefran, peppa, maltje en nog enkele, die zitten elkaars foto ook de hele dag aan te klikken en andere fratsen uit te halen om maar op die beginpagina te staan tot irritatie van veel andere mensen en als die er wat van zeggen dan krijg je een ban van die sonja (de beheerster van knuz facebook) en dan heb je op die site veel banners (reclame) van andere site s, veel oplichters site s met alleen nep profielen, dat staat gewoon in de algemene voorwaarden van die site s, die niemand leest, kortom, knuz gaat steeds verder achteruit en ik vind het zeker geen aanrader, veel profielen zonder foto s die wel gewoon anoniem op andere profielen kunnen kijken, ook al zoiets dat ze daar niks aan doen, als iemand er voor kiest om op een datingsite te gaan staan zonders foto s, dus anoniem, dan moeten ze die personen ook alleen toegang geven tot andere profielen die ook anoniem zijn, datzelfde geldt voor mensen die hun profiel verbergen voor andere, wat op zich al idioot is voor een datingsite, maar goed, dan heb je nog het aantal leden dat knuz zelf zegt te hebben op hun pagina 526.600 leden, waar ze dat vandaan toveren weet ik niet, volgens mij tellen ze er alle familieleden bij op, in de drukste tijd s avonds zijn er ongeveer 600 a 700 leden online, waarvan je zeker de helft dubbel tegenkomt als je scrolt, ook zo lekker irritant, ik zal het hierbij maar laten, mijn review lijkt mij duidelijk.

Sterke punten van Knuz

enige momenteel dat het grotendeels gratis is

zie revieuw

Score voor Knuz.nl: 2/5