Zeer botte behandeling door mevrouw van Kluiszorg Nederland, zowel telefonisch als via de mail. Ik had al weken geleden een afspraak gemaakt en een aantal afspraken in de buurt erom heen gepland, maar kluiszorg Nederland zegt deze afspraak na weken op zeer botte wijze per mail af, terwijl deze eerder per mail en per telefoon was bevestigd. Nadat een zo duidelijke afspraak was gemaakt, was het tenminste netjes geweest om even contact op te nemen met een oplossing, in plaats van een eenregelig mailtje te sturen zonder oplossing. Dit soort onderneming gelooft kennelijk dat de klant er voor haar is, in plaats van dat zij dienstverlenend is naar de klant. Jammer. Verklaring was dat de mogelijkheid op de website om afspraken tee maken niet goed werkt en ze niet weten hoe dit aan te passen en dat degene die ik telefonisch sprak niet goed op de kalender had gekeken. Gek verhaal, zeker als dit al bekend was. Als en redelijke afspraak maken al te moeilijk is, heb ik weinig hoop dat een aankoop succesvol zal zijn, laat staan de aftersales.

Doordat afspraak niet wordt nagekomen niet tot een aanschaf kunnen komen.

Wees vriendelijk en kom afspraken na. Denk vanuit de klant en niet vanuit jezelf.

Reactie Kluiszorg Nederland:

Geachte heer Anoniem,
We vinden het heel vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad met een van onze medewerkers! Daarvoor biedt ik u onze verontschuldigingen aan.
Ik heb natuurlijk gelijk hier even rond gevraagd wat de oorzaak hier van was, en dat is een samenloop van omstandigheden geweest.
U had al maanden van te voren een bezoek de kluizenshowroom formulier ingevuld.
Deze kwam op een 20st binnen en u had gevraagd om een bezoek op de 21e 2 maanden later, u bent toen gelijk gebeld, om te vragen of u zich niet vergist had in de maand, en dat u de volgende dag al wou langs komen, dit was niet het geval, en onze medewerker zei toen tegen u dat de afspraak op die datum voor u staat genoteerd.
Echter er is niet gekeken naar welke dag de die 21e was, namelijk een zaterdag, en op zaterdag kunnen wij niet in de kluizenshowroom terecht om dat het pand waar we de kluizenshowroom hebben gesloten is (wij zouden wel willen maar het kan niet). Het staat ook overal groot/vet op de site dat de kluizenshowroom te bezoeken is van maandag tot vrijdag, maar dit terzijde. Toen we daarachter kwamen hebben we u gelijk proberen te bellen, maar u nam niet op, dus hebben we u een mailtje gestuurd, inderdaad dat ben ik met u eens, kort maar krachtig. Daarna heeft u met onze medewerker gesproken, die u het heeft geprobeerd uit te leggen, maar u was erg boos en liet haar niet uitpraten en eiste dat de afspraak doorging. Echter dit is zoals beschreven helaas niet mogelijk. We hebben andere voorstellen gedaan, zoals een bezoek van één van onze vertegenwoordigers bij u thuis maar u was zo boos dat niets meer kon helpen u op andere gedachten te krijgen, u was in uw reactie ook wel erg grof en onbeschoft tegen onze medewerkster, dat is op kantoor wel gehoord door collega's, en vandaar dat haar reactie ook wat bot op u overkwam.
Nogmaals onze excuses, de fout ligt bij ons, we hadden beter moeten kijken naar de datum, dan hadden we u eerder kunnen inlichten.
Team Kluiszorg

Score voor Kluiszorg Nederland: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee