Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u voor een (andere) behandeling terugkomen?
Hoe vond u de benadering / behandeling door uw cosmetisch arts?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

A.

Ik ging voor botoxbehandeling bij mevrouw De Vries. Ontzettend aardig persoon maar ik denk op dit moment nog niet ervaren genoeg. Er is te veel ingespoten bij mij. Resultaat ik liep er weken bij als een Fiat Multipla. Mijn oog hing en er verscheen een stootkussen boven mijn ogen. Het zag er niet uit. Ook veel last gehad van hoofdpijn en onwezenlijk gevoel. Dr den Otter heeft het enigszins weten te herstellen. Ik zal hier niet snel terug gaan helaas .

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Vriendelijk

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

Betere opvolging

Door welke cosmetisch arts bent u behandeld?

Dokter Juliet de Vries

Reactie Kliniek Vrijdag:

Beste mevrouw A.K., bedankt voor uw reactie. Wij zijn er wel enigszins verbaasd over. Wij hebben een paar dagen geleden nog een email van u ontvangen waarin u het volgende schrijft: "Op zich zou ik best open staan voor een opfris/vervolgbehandeling, wat zijn hier de kosten van? Met vriendelijke groet, Astrid K." Is ons antwoord hierop niet bij u aangekomen? Of is er in de tussenliggende twee dagen iets anders voorgevallen? Wij zijn heel benieuwd, want "open staan voor een opfris/vervolgbehandeling" en "niet snel terug gaan" komt vrij tegenstrijdig op ons over. Mocht u dat uit willen leggen of toe willen lichten horen wij het graag. Alvast bedankt!

Score voor Kliniek Vrijdag: 2/5