Omgaan met klachten
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

J van de Laar

Na een grote lekkage alles opnieuw laten kitten door dit bedrijf. Na een dag of 2 wilden we het rooster van de douchdrain terug plaatsen. Dit ging niet omdat er teveel kit in zat. Gebeld en er werd gezegd dat we er dat best zelf uit konden snijden. We hebben gezegd dat we dat niet zelf wilden doen om dat we al genoeg ellende hebben gehad met de lekkage. Nieuwe afspraak gemaakt die weer afgezegd werd omdat de kitter ziek was. Er zou contact opgebomen worden zodra ze weer "in de buurt" zaten. Daar wacht ik nog steeds op sinds januari.

Snelle eerste afspraak

Snellere afhandeling van klachten

Reactie Kitvoegen.nl:

Beste heer/ mevrouw van der Laar,
Na de ellende die u had meegemaakt met de lekkage kwamen wij u snel te hulp. U was zeer tevreden over het geleverde werk. Toen de drain niet meer bleek te passen heeft een collega u geadviseerd om dat kleine stukje kit zelf weg te snijden. U zou dit gaan proberen en als het niet lukte zou u het ons laten weten, en als we dan in de buurt zitten dat we het dan even zouden oplossen voor u. Dat is helaas niet gebeurd. Dus de collega ging er vanuit dat het was opgelost. Maar mijn collega zal contact met u opnemen om het alsnog op te lossen.

Score voor Kitvoegen.nl: 1.5/5
Beveelt u Kitvoegen.nl aan? Nee