Lesopbouw
Veiligheid
Plezier

Katja

Ik ben een enorme fan geworden van kitesurfen en dat is deels te danken aan de super begeleiding van de kiteboardschool!
Omdat ik het meteen goed wilde leren, heb ik vier van de vijf privélessen gevolgd bij Femke. Ze legt je op een leuke en duidelijke manier de theorie uit en begeleid je goed op het water, ze ziet goed op wat je fout doet en wat je verbeterpunten zijn. Daarnaast heb ik op hun advies ook één les gevolgd bij Jasper, omdat een andere instructeur toch weer andere dingen ziet. Ook hij gaf les met veel enthousiasme! Ik heb van hem duidelijke en makkelijk toepasbare tips gekregen over hoe ik mijn waterstart en het varen nog meer kon gaan verbeteren.

Het beginnen met kitesurfen vond ik best spannend, omdat het een ‘extreme sport’ is. Ik heb me echter geen enkele keer onveilig gevoeld op het water, ook toen ik meer zelfstandig ging oefenen tijdens de lessen. Ze letten goed op de veiligheid en passen de lessen aan naar je persoonlijke leercurve. Zelfs toen ik voor de kiteschool buiten mijn lessen om zelfstandig ging oefenen, bleven de instructeurs tijdens het lesgeven nog op mij letten. Ze willen kiten leuk en veilig houden voor hun cursisten. Ook na het afronden van de lessen.

Ik ben ook erg van de extra service te spreken. Zij hebben mij eerlijk en transparant advies gegeven over de aanschaf van kitematerialen. En toen ik een middag mijzelf in de problemen bracht met mijn kitespullen, schoten ze me meteen te hulp. Ze zijn allemaal geduldig, vriendelijk en enthousiast wat het extra leuk maakt om daar te komen!

Om een lang verhaal kort te maken: lessen bij kiteboardschool.nl zijn leuk en leerzaam! Als ik klaar ben voor het leren van mijn eerste tricks dan ga ik zeker weer lessen bij deze kiteboardschool.

Enthousiasme | Veiligheid staat voorop | Leerzaam | Extra service

Zou leuk zijn als ze ooit nog verder gaan uitbouwen!

Score voor Kiteboardschool.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welk lespakket heb je afgenomen?: 5x privéles