Lesopbouw
Veiligheid
Plezier

Bert Hengefeld

Matig/redelijk

Leuk en sportief was het geweest als de eigenaar, (toentertijd enigszins mank door een surfongeluk op de Bahama's) de deelnemers een gratis inhaaldag had aangeboden waarop wel genoeg wind had gestaan. Nu was het lesgeld (€105 )wel erg veel voor een dagje vliegeren met en kite. Ik ben ook nooit meer terug gegaan.

Reactie Kiteboardschool.nl:

Beste Bert,
Bedankt voor je review. Voor de volledigheid, beide eigenaren zijn nog nooit op de Bahama's geweest.
Wij doen ons uiterste best om de juiste inschatting te maken over het weer en de wind. Geloof ons, als wij het voor het zeggen hadden zou het elke dag waaien!
Een 1e dag laten wij doorgaan bij windkracht 2 / 3 omdat dit een prachtige windkracht is om vertrouwd met de kite te raken én de veiligheidssystemen te leren kennen.
Dag 2, 3 en 4 laten wij doorgaan vanaf windkracht 3 / 4 omdat je dan je eerste waterstarts moet maken en ook leert om te blijven varen.
Natuurlijk, soms komt het voor dat bijvoorbeeld de wind wegvalt in een les. Wat we dan doen is een volgende les die tijd extra geven. Helaas hebben we deze feedback niet persoonlijk van je vernomen destijds (zomer 2014), anders had natuurlijk ook jij die extra tijd gekregen in een tweede les. Mocht je dit alsnog willen dan mag je ons bellen op 06 40808800 voor een afspraak.
Hartelijke groet,
Kiteboardschool.nl

Score voor Kiteboardschool.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Welk lespakket heb je afgenomen?: Startersles kitesurfen