Ik heb mijn pakketje niet ontvangen. Dit aangegeven bij de klantenservices en nog niks gehoord naast een vraag om de adresgegevens dubbel te checken. Het kan dat het mis is gegaan bij PostNL in dat geval valt kish.nl weinig te verwijten, maar wel jammer van de communicatie.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.