Ik had acht horloges besteld als cadeau. Helaas werden slechts drie horloges geleverd en deze kwamen niet in de originele verpakking, maar in een eenvoudige blauwe plastic verpakking. Omdat de horloges bedoeld waren als cadeau, vond ik dit teleurstellend. Daarom heb ik de resterende vijf horloges geannuleerd. Het geleverde horloge zelf is prima, maar de verpakking en afhandeling voldeden niet aan mijn verwachtingen voor een cadeauaankoop.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.