Kish.nl

Jeanet

Op de site wordt beloofd, voor 18.30 besteld, morgen in huis. Toen ik mijn pakketje niet op tijd in huis had, belde ik met de klantenservice. Zij vertelde mij dat de bestelling een dag later verzonden werd ivm stockwerkzaamheden. Op zowel de website als de reply op de bestelling werd dit niet gemeld. Ook de mail werd niet uitgelezen, terwijl ik in de opmerking expliciet had aangegeven dat ik ervan uit ging dat de verzending die dag plaatsvond en als dat niet zo was, ik graag een berichtje zou ontvangen (het was nl. een verjaardagscadeau). Dame gaf aan dat het kado nog niet door de post was opgehaald en of ze het alsnog moest verzenden. Ik stelde toen voor dat het dus nog mogelijk was een koerier in te schakelen, zodat het kado wel op tijd geleverd zou worden. Dat was niet mogelijk zei ze, omdat ze daar niet mee samenwerken. Je kunt altijd een koerier inschakelen, alleen kost dat geld. Beetje jammer dat als je zelf een 'probleem' veroorzaakt, niet met een passende oplossing komt.

Mevrouw beloofde me een track en trace, maar ook die werd niet gemaild. Moest ik de daaropvolgende dag zelf naar vragen.

Uw collega wilde niet instemmen met het inschakelen van een koerier. Het pakketje was nog niet mee met de post, dus dit zou een mogelijkheid zijn geweest om het alsnog op tijd te leveren.

Mij werd door haar een track en trace beloofd, maar ook die heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

Al met al een hele slechte ervaring met jullie online webshop en de klantenservice.

Score voor Kish.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee