Jan Buyvoets / HINON BV

Ik heb als ZZP-er in mijn BV jaren gebruik gemaakt van MUIS-online. Een plezierig werkend pakket dat ook de eenvoudige processen goed ondersteund. Ik kan nu als werktuigbouwer zelf offertes, in- en verkooporders registreren en factureren. Ook historische overzichten voor verkoop- en marketing acties kan ik zelf uit de database halen. Mijn accountant doet de voor mij de ingewikkelde zaken als BTW aangiften en jaarrapporten. Ik begrijp dat hij er ook blij mee is. En kom je er niet uit, dan staat er een hulpvaardige helpdesk van MUIS aan de andere kant van de lijn.
We hebben kort een geschil gehad over de vigerende verkoopvoorwaarden van Muis. Deze zijn naar tevredenheid professioneel opgelost. Beiden zijn we nu tevreden over het interpreteren van de intentie van deze voorwaarden. Als relatief kleine ondernemer kan ik MUIS van harte aanbevelen, zeker wanneer het om iets meer gaat dan een beginnende ZZP-er met 3 klanten. Voor een ZZP-er in een BV configuratie is het een uitstekende oplossing. Zelf het "dagelijkse" werk doen en de accountant doet de rest. Geïnteresseerden mogen me met alle plezier bellen of mailen.

Score voor KING Software: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja