Priscilla Temmerier

Leren met volwassenen omgaan!

Uw beoordeling :

Ik ben ontevreden, je kan goed met kinderen omgaan wat gelukkig het belangrijkste is. Aan iedereen een kaartje geven als reclame op een privé feest moet je vragen of dat oké is aan de gastvrouw. Los daarvan er was een ballon gesprongen van de gastvrouw haar kindje, daar op reageren dat het kindje terug in de rij mag gaan staan niet oké, nadat ze al mooi heeft gewacht in de rij. Geen 1 extra ballon terwijl ik meer kinderen had opgeven dan er waren dus je zou toch dan wel marge hebben zou je denken. Reken het desnoods aan, want extra zaken verkopen voor je boeking kan je wel goed in je mails voorafgaand. Ik zou je alles behalve aanraden zelf afraden aan mijn vrienden, aan andere feestzalen ik ben echt ontevreden! Op het einde van het feest ook gewoon ik ben klaar dag.. Misschien eens op een volwassenen manier naar de gastvrouw gaan.

Reactie Kinderanimatie Mr. Creezy:

Beste Priscilla,
Ik zie net dat u hier ook een review heeft geplaatst. Voor de volledigheid plaats ik hier even de link naar de originele review: https://www.mrcreezy.be/reviews.php?id=419
Daar heb ik ook mijn werkwijze uitvoerig beantwoord, en oa waarom ik persoonlijk het eerlijkst vind dat alle kinderen voor een ballonfiguur steeds de wachtrij moeten doorlopen.
Met vriendelijke groeten,
Kevin Antonis (Mr. Creezy).

Score voor Kinderanimatie Mr. Creezy: 1/5
Zou u ons aanbevelen? Nee