Alwin en Eva van der Brugge

Botswana Highlights Self-Drive

Beschrijf hier uw ervaringen

Wij hebben de Botswana Highlights self drive reis gedaan. Dit was onze eerste reis naar Afrika en onze eerste self-drive. Jan en Marianne hebben op een fijne manier meegedacht om een keuze te maken voor de reis en wat het best passend zou zijn bij onze wensen. De documenten die ze aanleverden waren compleet en de beschrijving was erg gedetailleerd en zeer welkom. Wat je waar moet doen, waar je boodschappen kunt halen en tanken en zelfs waar je je banden moet oppompen of leeg moet laten lopen staat allemaal beschreven. O.a hierdoor zijn we geen enkele keer verdwaald geweest en ook niet vastgelopen. Ook beschrijven ze waar welke dieren voor komen zodat je daar beter op kunt letten.
Toen we problemen hadden met onze bagage en onze Mokoro trip aan het begin van onze reis werd dit heel snel door ze opgepakt. Het was dan ook snel opgelost.

Wat betreft de reis zelf kunnen we deze zeker aanraden! We zijn in september geweest en hebben ontzettend veel wild gezien waaronder waanzinnig veel leeuwen. Het is een enorm fijn land om doorheen te reizen en een echt avontuur. Onze favoriete locatie was de Central Kalahari waar je op de campsite prachtig de sterren kunt zien en je volledig afgezonderd voelt van de wereld.

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: