Annefloor en Michiel

Selfdrive Namibië 3 weken

Beschrijf hier uw ervaringen

In 2020 kwamen we door een tip van een collega bij Jan en Marianne uit om onze droomreis door Namibië samen te stellen. Hun persoonlijke contact hebben we als zeer prettig ervaren. We hebben telefonisch onze wensen voor een 3-weekse rondreis met een 4x4 en daktent besproken en onze voorkeur om op afgelegen natuurplekjes te overnachten. Er kwam al snel een heel mooi voorstel in onze mailbox terecht en na wat heen en weer mailen was onze reis volledig naar wens samengesteld. Helaas bleek al snel dat de Coronapandemie roet in het eten ging gooien en hebben we onze reis tot 2x toe moeten uitstellen. Tussentijds werden we goed op de hoogte gehouden en is er steeds gezamenlijk besloten of de reis doorgang kon vinden of niet. Jan en Marianne hebben alle overnachtingen en excursies steeds snel weten om te boeken naar de nieuwe data.
Na twee jaar was het dan eindelijk zover en bleek het wachten meer dan waard. Namibië is prachtig! De campsites fantastisch gelegen, met als absoluut hoogtepunt een privéplekje in het NamibRand Nature Reserve met uitzicht op een waterbron waar meerdere oryxen en springbokken kwamen drinken. Jan en Marianne hebben alles top geregeld en toen er tussentijds iets toch niet helemaal bleek te kloppen waren ze telefonisch goed bereikbaar en hebben ze direct hulp kunnen bieden. Ook na onze reis hebben ze ons nog kunnen helpen om iets met het autoverhuurbedrijf op te lossen.
Al met al heeft Afrika ons gegrepen en we hopen dat we in de toekomst nog zo'n mooie reis kunnen maken, mogelijk door Botswana. We zullen dan zeker terugkomen bij Jan en Marianne!

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: