Michiel, Geke, Aliek en Eef

Botswana selfdrive safari

Beschrijf hier uw ervaringen

Een indrukwekkende goed georganiseerde reis door de enthousiaste en betrokken Jan en Marianne. Het doorkruisen van de Kalahari was voor ons een intensieve tocht, op zoek naar (en vaak tussen) de wilde dieren, door soms schijnbaar verlaten woestijnlandschap. We reden het grootste deel op zandwegen. Het rijden daar was best een uitdaging dus de 4 wheel drive auto was noodzakelijk. Door de goede voorbereiding van Khuduga werd dit een mooie afwisselende reis. Dit kwam door de geplande uitstapjes zoals de boottochten, gamedrive, de victoria watervallen en de bijzondere overnachting in de openlucht. Iedere dag zagen we andere dieren. Het was fijn om een duidelijke routebeschrijving te volgen die ons leidde langs mooiste routes en de meest bijzondere plekjes, campingplaatsen en lodges. Kortom een planning vol variatie.
We hebben ook (zoals het hoort) enkele spannende momenten meegemaakt zoals vast zitten in het mulle zand, niet vooruit/achteruit kunnen in het water, of het omringt zijn door olifanten. Gelukkig kwamen we toch altijd op eigen kracht en ruim voor het donker op de gewenste plaats van bestemming, en was het voor ons niet nodig om gebruik te maken van de satelliettelefoon en het noodnummer.
Onvergetelijk .

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: