Arvid en Iris

Self-drive Zuid Afrika, Botswana en Namibië

Beschrijf hier uw ervaringen

Dankjewel Khuduga!

Toen we vorig jaar het idee hadden om een langere reis door Afrika te maken en we ons begonnen te oriënteren, hadden we niet verwacht mee te maken wat we hebben meegemaakt. Dit dankzij Khuduga.

Vanaf het eerste contact met Jan en Marianne hebben we alleen maar goede adviezen gekregen. Zij hebben onze reis van twee maanden gemaakt heeft tot een fantastische belevenis. In het kort: we zijn begonnen in Johannesburg en via Botswana en Namibië geëindigd in Kaapstad. Twee maanden lang en 11000 kilometer is best een eind en de adviezen van Jan en Marianne en de excursies die zij ons hebben aangeraden hebben echt enorm veel waarde toegevoegd. Jan en Marianne hebben goed geluisterd naar onze intenties en onze interesses, maar ook adviezen gegeven die anders waren, waar we achteraf erg blij mee waren. Zo leek het ons vanuit Nederland leuk om alleen maar safari’s te doen, maar op advies van Jan en Marianne, hebben we ook andere stops tussendoor gepland, op plekken waar we anders niet waren gekomen maar die achteraf absoluut hoogtepunten bleken te zijn.

Tijdens de reis merkten we vrijwel dagelijks hoe goed de lokale kennis van Jan en Marianne. Door gebruik te maken van Khuduga krijg je de beste plekjes, mooiste ervaringen en minste tegenslagen. De reisbeschrijving van Khuduga, onze reisbijbel, was af en toe dusdanig precies, dat het leek alsof Jan en Marianne over paranormale gaves beschikken. Wederom is dit de ervaring die zij hebben en waardoor je echt merkt dat ze weten hoe ze zo’n reis moeten organiseren. Achteraf gezien zijn we zo blij dat we niet zelf hebben geprobeerd de reis te boeken, dan hadden we nooit de ervaring gehad die we nu hebben. De volgende keer dat we die richting op gaan, zijn zij de eerste die we bellen!

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: