Marcel en Kim

19daagse kampeerreis, 4x4 selfdrive, Botswana met start en eind punt in Johannesburg.

Beschrijf hier uw ervaringen

In juli 2019 hebben wij, gezin met 3 kinderen van 16, 14 en 12 jaar, een fantastische reis gemaakt naar Botswana.
Via internet kwamen we in contact met Khuduga, het bedrijf van Jan en Marianne. Zij wonen in Botswana, hebben veel kennis over het land en de mogelijkheden.
Voorafgaand aan de reis, hebben we veel contact per mail gehad. Altijd werd er vlot gereageerd, hierdoor kregen we al snel vertrouwen in Khuduga.
Jan en Marianne hebben voor ons een reis op maat gemaakt met een goede balans tussen zelf rijden met de 4x4 met 2 daktenten, 2 overnight trips en een dagtocht naar Zimbabwe.
Beide overnight trips waren fantastisch. Het buiten slapen onder de sterren op de zoutvlakte zullen we nooit vergeten. De trip door de okovangadelta was het ultieme out of afrika gevoel.
Ook de victoria falls waren heel erg de moeite waard.
Voor ons was het een heel prettig idee dat we altijd contact met Jan en Marianne op konden nemen met de satelliet telefoon als dit nodig was.
Daarnaast was het draaiboek wat we vlak voor de reis ontvingen een hele goede leidraad. Exact beschreven stond wanneer, waar en hoeveel boodschappen we moesten doen en waar te tanken. Ook stond beschreven hoeveel km er per dag gereden moest worden en hoelang je er over zou doen.
Kortom, deze reis was perfect geregeld! We zouden het zo weer doen.

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: