Hans-Jurgen Mager

Self drive rondreis in Botswana

Beschrijf hier uw ervaringen

Beste Jan en Marianne,
We hebben genoten van een prachtige vakantie. Dankzij jullie inspanningen was alles tot in de puntjes geregeld - een uitstekende landcruiser, volledig voorzien van alle benodigdheden, alle reserveringen helemaal op orde, een reisbeschrijving die helemaal klopte, met bijzonder nuttige tips en last but not least: fantastische plekjes om te kamperen.
Het was een genot om een self drive vakantie te doen die tot in de details geregeld was.
Zoals jullie ons al verteld hadden: Botswana aan het eind van de regentijd is niet te vergelijken met Botswana in de droge tijd. We hebben genoten van een groene Kalahari, vol met bloemen. Het was bijzonder om leeuwen te zien liggen in het groene gras - alsof ze in Nederland in het weiland liggen. Iedere nacht hebben we overigens leeuwen horen brullen terwijl we in onze tent bovenop de landcruiser lagen. De luchten waren spectaculair, met name aan het eind van de dag: vaak enorme wolkenpartijen die oranje kleurden in de ondergaande zon. En ja, daar hoort in maart een tropische regenbui bij; ook dat was weer een mooie ervaring. Tenslotte was het leuk om de laatste nacht voor vertrek door te brengen in een fraaie lodge (met tenten), met bijzonder aardige, Nederlandse gastheer en gastvrouw: die hebben daar in Botswana echt een bijzonder plekje gemaakt. Kortom: we hebben er enorm van genoten en we komen graag weer terug!
Hartelijke groeten,
Hans-Jurgen en Marjolein

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: