Kees Veth (& Petra Nijland)

We hebben een 21 daagse kampeerreis gemaakt door Botswana. Kamperen op het dak van onze 4 x 4 en campings variërend van luxe met stromend water, gelegenheid tot bestellen van maaltijden en soms zelfs een bar om 's avond te relaxen tot plekken waar alleen een bordje aan een boom hing en geen faciliteiten.

Beschrijf hier uw ervaringen

Al een jaar voor dat we naar Botswana gingen hebben we contact opgenomen met Jan en Marianne van Khuduga. Vanaf het begin klikte het en zo hebben zij de reis zoals wij deze graag wilden samengesteld; een avontuur met wat zekerheidjes op de reservebank. Alles was perfect geregeld: route, permits en reserveringen. Waar er keuze was op kampeerterreinen hadden we het beste plekje en verdwalen hebben we alleen de eerste dag gedaan om maar gelijk goed in de stemming te komen. De dag dat we aankwamen in Maun was ook Kees z'n verjaardag met Jan en Marianne als visite. De rondreis begon met een overnachting in de Okavango Delta en daarna het land in met onze 4x4. Van de eenzaamheid in de Kalahari tot en met de kuddes olifanten, zebra's en antilopen die zich vanwege de droogte langs de rivieren in het noorden verzameld hadden. Een vakantie om nooit te vergeten.

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: