Koos & Monique Zwolle

17 daagse selfdrive rondreis door Botswana afgewisseld met kamperen en overnachtingen in chalets

Beschrijf hier uw ervaringen

Inmiddels zijn we weer 3 weken terug en volop in onze dagelijkse routine... Het is opvallend dat deze reis bij ons in gedachte blijft hangen.. . Dat we regelmatig nog even terugblikken wat we gedaan hebben.... meer dan alleen bijzonder door alles wat we gezien hebben aan wild en natuur. Af en toe een stukje uit je comfortzone door het vastzitten, lekke band of een groep olifanten die iets te dicht bij kwamen in onze beleving. Het kamperen en een nacht vol geluiden waarbij we niet altijd konden traceren wat het was.. Het weer even samen een team vormen en op elkaar aangewezen zijn. Wat ons betreft een waardevolle ervaring en meer dan alleen een vakantie.. Jan en Marianne jullie sluiten goed aan op datgene wat er gevraagd werd door ons.. Alles even zorgvuldig afgewogen en daarnaast eerlijke informatie.. Zeker voor ons voor herhaling vatbaar... Daarnaast zijn wij blij dat we in Maun een tweetal ouderen hebben bezocht van het Ouderenproject. Daar is Marianne ook met hart en ziel mee bezig om ze een beter leven te geven .. Op dit moment in de vorm van eten en het bieden van een stukje controle en veiligheid. Dit doet ze samen met nog andere enthousiaste en betrokkenen bij de stichting.. Straks als er een paar kleine kamers gebouwd kunnen worden en er een dagbesteding is komen we zeker weer een keer kijken.. Ook dit is een stukje Botswana dat we niet hadden willen missen en wat ook bij het land hoort... Naast de omgeving en natuur van het land dat een oer gevoel van het afrikaanse leven geeft..

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: