Klaas en Petra (Almere)

We reisden 4 weken door Namibië met een 4WD met daktent.

Beschrijf hier uw ervaringen

Het was een werkelijk schitterende reis met ongelooflijk veel hoogtepunten: de Sossusvlei, Walvisbaai met de honderduizenden flamingo's en kajakken tussen de zeehonden, Desert Tour bij Swakopmund, Etosha, de Caprivistrook en als onbetwist hoogtepunt Chobe. We hebben daar meerdere nachten gekampeerd op de campings in het park. Daar zijn geen hekken en geen afrasteringen. Het is heel bijzonder om daar midden tussen de wilde dieren te zijn. Jan en Marianne hebben ook nog een dag georganiseerd waarin we een bezoek brachten aan een gezin op het platteland en 's middags een visite in de stad. Dat is zeker een aanrader om te doen. Ook de Be Wild Experience op Zelda Farm is erg leuk en interessant. Jan en Marianne hadden op alle campings een prachtige plek voor ons gereserveerd en dat was duidelijk een meerwaarde. Je kunt echt merken dat ze het land en de accommodaties kennen omdat ze die ze zelf bezocht hebben. Voor wie niet opziet tegen een beetje avontuur en de dieren van écht dichtbij wil ervaren is deze reis een grote aanrader.

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: