Lucia Rozendal

Rondreis Botswana

Beschrijf hier uw ervaringen

We hebben een ontzettend mooie reis gemaakt. De afstemming vooraf verliep soepel via de mail. Marianne reageerde prettig en snel op onze vragen. De reis is door Khuduga zo samengesteld dat deze voldeed aan onze wensen en verwachtingen. De verwachtingen werden tijdens de reis ook volledig waargemaakt. Marianne dacht mee over de verschillende locaties en adviseerde over alles maar drong niets aan ons op. Een goed voorbeeld is de auto. Marianne gaf aan dat ze de beste ervaringen hadden met Bushlore, maar dat we ook konden kiezen voor een ander goedkoper bedrijf. Echter hier hadden ze minder goede ervaringen mee. Zo kun je zelf bepalen of je het geld ervoor over hebt of niet. We zijn blij dat we de auto van Bushlore hebben gekozen, de auto was zeer compleet en nieuw en reed prima. De mensen van Bushlore waren ook servicegericht. Tijdens de reis was het erg fijn dat alles goed geregeld was: de overnachtingen op de campsites, de parkfees, de autohuur, de vlucht over de Okavango etc. De persoonlijke reisgids was erg volledig (met leuke details zoals de vooraankondiging van een hyena op de campsite….en die liep er ’s avonds ook!). Mede daardoor is de reis prima verlopen. We vonden het leuk om Marianne en Jan te ontmoeten in Maun, het illustreert de laagdrempeligheid en toegankelijkheid die ze uitdragen. We wensen hen en toekomstige reizigers een mooie tijd toe in Botswana!

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: