Hans en Welmoed

29-daagse rondreis door Namibië en Botswana

Beschrijf hier uw ervaringen

Met onze kinderen van 15 en 14 jaar hebben wij in juli-augustus 2018 een selfdrive door Namibië en Botswana gemaakt. Op zoek naar een aanbieder hebben we gekozen voor Khuduga, omdat zij op basis van onze gezinssamenstelling en wensen met een prima passend voorstel kwamen. Ook was de kennis die Jan en Marianne van de regio hebben voor ons een pluspunt. We hebben regelmatig via de mail contact gehad en dat liep altijd snel, goed, prettig en persoonlijk. De reisgids die we voor vertrek kregen, gaf per dag duidelijke en praktische informatie. Wij hebben gekozen voor ongeveer de helft van de nachten slapen in de daktenten op de auto en de andere helft in lodges. Voor ons een prima verdeling, we vonden het fijn dat we hier zelf zoveel keuze in hadden. We hebben al met al een fantastische tijd gehad. Ons programma was vrij vol, we hebben bijna elke dag op een andere plek geslapen en ruim 5000 kilometer gereden, maar we hadden het niet anders gewild, ook omdat dit voor ons de eerste keer in dit deel van Afrika was. Hoogtepunten vonden wij: kajakken tussen de zeeleeuwen bij Walvisbaai, kamperen in Spitzkoppe, Etosha waar in 1,5 dag al onze ‘dierenwensen’ uitkwamen, kamperen op bijzondere plekken zoals tussen de wilde dieren in Dizhana en helemaal in ons eentje op Tree Island, slapen onder de sterrenhemel op de zoutpan van Ntwetwe en de tweedaagse kanotocht door de Okavangodelta. Al met al een geweldige reis, mede door Khuduga!

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: