Nazorg & garantie
Uitstraling showroom
Deskundigheid personeel
Montage

Fam Pardijs

Slechte communicatie en service.

Landelijke uistraling

Wij hebben helaas hele slechte ervaringen met Keukenstudio Regio Oost. Meetfouten, materiaal niet voor handen etc tijdens het plaatsen van de keuken. Binnen een jaar is 1 van de betonnen werkbladen gescheurd. Daarna begon echt de ellende, doordat het blad door een onderaannemer geplaatst was werden we continu van het kastje naar de muur gestuurd en werden afspraken niet nagekomen. Er is vanuit Keukenstudio Regio Oost geen enkel initiatief getoond en er werd ook niet nagevraagd of het gelukt/naar wens was. Geen enkele vorm van excuses is gemaakt. Ruim anderhalf jaar zijn we nu bezig en na de laatste blad plaatsing heeft Keukenstudio Regio Oost niets meer van zich laten horen. Er is nog steeds een fors kleurverschil maar we zijn er klaar mee het heeft ons al te veel energie en frustratie gekost.

Reactie Keukenstudio Regio Oost:

Geachte heer, mevrouw Pardijs,
Nogmaals onze oprechte excuses voor de gebrekkige communicatie en het uitblijven van de oplossing.
Er zijn allerlei redenen voor aan te dragen, maar daar willen we u niet mee vermoeien. We zijn nu weer "on speaking terms" met de fabrikant van uw werkblad en trachten dit alsnog zo spoedig mogelijk op te lossen.
Met vriendelijk groet,
Keukenstudio Regio Oost

Score voor Keukenstudio Regio Oost: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Volledige keuken