Nazorg en garantie

Heijnis

De nazorg was niet om over naar huis te schrijven. De afvallade werkte niet. Het duurde drie weken om een reactie te krijgen. Zelf maar een Blum onderdeel aangeschaft voor reparatie. Ook de Quooker kraan deed het niet meer, Sombroek heeft Quooker een mail gestuurd en daaruit volgde dat we een nieuwe kraan mochten kopen. Quooker gaf een coulance aanbieding wat 650 euro kost. Bizar, niets kon gerepareerd worden. Uiteindelijk maar een kraan bij Quooker gekocht die we zelf maar mochten plaatsen. Ik vind de service zeer matig, zeker gezien wij voor ongeveer 50.000 een keuken hadden gekocht bij Sombroek.

Je mag alles zelf regelen als er iets fout is.

Service

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Geachte heer Heijnis,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Zoals telefonisch besproken kunnen wij ons hier niet helemaal in vinden. Wij zijn niet bang voor een slecht review, dan weten we waar we moeten verbeteren, maar vinden wel dat de informatie juist weergegeven moet worden. Om die reden wil ik de volgende punten aanstippen:
- Op 6 april om 11.13 ontvangen wij een e-mail van u op een e-mailadres van een oud-collega. Hiervan heeft u een auto-reply gehad want op 6 april om 11.22 ontvangen wij een soortgelijke mail in onze info@ mail. Deze mail hebben wij op 10 april opgepakt en aan u beantwoord. Tot zover wij kunnen zien heeft onze reactie dus 4 dagen geduurd.
- De keuken is eind 2017 bij u gemonteerd en Quooker komt met een coulance oplossing na het garantietermijn. Dit heeft u met ons gedeeld en wij hebben aangeboden om een monteur deze te laten monteren, hier bent u niet op ingegaan.
Nogmaals betreuren wij dat uw ervaring niet is zoals u deze van ons mag verwachten, maar wij betreuren het ook dat wij geen tijd hebben gekregen om dit netjes op te lossen (wij begrepen dat u dit zelf heeft gedaan). Mocht er in de toekomst wat zijn, dan zijn wij u graag van dienst!
Dennis Baggerman

Score voor Keukenspeciaalzaak Sombroek: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee