Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Bert

Wij waren op zoek naar een landelijke keuken, maar met een aantal specifieke wensen en details die we bij geen enkele keukenzaak konden vinden. Totdat we bij Sombroek naar binnen stapten. In de showroom zagen we een keuken die onze droom al redelijk benaderde.

We maakten dus een afspraak voor een intake- en ontwerpgesprek. Met Herja bespraken we wat wij precies bedoelden en ze dacht uitstekend met ons mee om dat mogelijk te maken. En zo bestelden wij onze nieuwe droomkeuken ... Nadat het ontwerp ook bij ons thuis was ingemeten, kregen we op een groot moodboard al een beetje een voorproefje van hoe het zou worden.

Ook het aanpassen van onze groepenkast werd netjes op tijd door Sombroek geregeld, net als het slopen en afvoeren van onze oude keuken en het aanpassen van het leidingwerk. Daar hadden wij zelf dus geen omkijken naar.

Bij het bestellen van onze keuken werd ons al verteld dat het door ons gewenste fornuis een lange levertijd had. In de week voor de montage van onze keuken hoorden we dat ook de bestelde vaatwasser niet tijdig geleverd zou kunnen worden. Twee gevallen van overmacht door de toestand in de wereld. En wat je niet kunt veranderen, kun je maar beter gewoon accepteren. De tussentijdse communicatie hierover met Peter (van Sombroek Keukens) verliep overigens keurig en effectief.

Onze keuken is op een bijzonder vakkundige wijze geïnstalleerd door Dennis Beentjes. Wat een vakman is dat! Ik ben echt wel een Pietje Precies, maar ik heb werkelijk nergens iets gezien waar ik niet helemaal tevreden over ben. En dat terwijl wij niet echt een 'modulair ontwerp' hadden gekozen; het was af en toe goed puzzelen. Dan blijkt dat ook in het logistieke proces dat vooraf ging géén fouten zijn gemaakt.

Uiteindelijk zijn ook het fornuis en (nog later) de vaatwasser netjes geïnstalleerd en kunnen we gerust zeggen dat het de moeite van het wachten waard is geweest.

Dit was - als gevolg van onze eigen specifieke wensen - onze duurste keuken ooit, maar het is elke cent dubbel en dwars waard. Sombroek Keukens vinden wij dan ook een echte aanrader!

- Afspraken nakomen
- Communicatie
- Kwaliteit van het geleverde

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Goed om te horen dat u zo tevreden bent over niet alleen de keuken, maar ook het volledige proces om dit tot stand te brengen!
Met de specifieke wensen mogen we zeggen dat het echt een maatkeuken is geworden! Namens Herja, Dennis, Peter en de rest van ons team wensen wij u heel veel plezier van uw keuken!
Groeten Team Sombroek

Score voor Keukenspeciaalzaak Sombroek: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja