Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Agnes en Tom

Zoals iedereen bezochten wij ook vele keuken zaken. Sombroek viel ons gelijk al op bij een eerste bezoek. Daarom was dit bedrijf een van de weinige waar wij nog eens gingen kijken. Ook nu weer viel de fijne sfeer op. Geen verkopers die je "achtervolgen", Je kun echt op je gemak rondkijken. Tegelijk is er steeds wel iemand beschikbaar voor vragen.
Toen onze keuze op deze zaak viel, ging het uitkiezen van een keuken uitstekend. Er werd goed meegedacht en er werd uitgebreid de tijd genomen zonder het gevoel te krijgen om te beslissen.
Hoewel personeel in andere zaken ook best vriendelijk waren, merk je dat dit hier echt gemeend is. Er straalt een soort rust van uit die ongedwongen aanvoelt.
De levering van de keuken was rond de afgesproken datum. Toen een apparaat niet leverbaar bleek, was "geld terug" geen enkel probleem om elders zelf iets uit te kiezen.

Al met al een zaak die wij anderen zeker aan zouden raden. Je vindt hier geen dumpprijzen, maar je sluit een eerlijke deal die ook voor jou goed voelt.

De medewerkers, die begrijpen dat je een keuken nu eenmaal niet elk jaar koopt.

Er zouden wat meer innovatieve lichtoplossingen geboden kunnen worden. Misschien heeft men ze wel, maar het was niet echt zichtbaar.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden in deze uitgebreide review.
Namens het hele team van Sombroek wensen wij u nog heel lang plezier van uw mooie keuken!
Team Sombroek

Score voor Keukenspeciaalzaak Sombroek: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja