Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Koeman

Toen wij voor het eerst binnen liepen bij Sombroek, werden we vriendelijk begroet door Sharon. We hebben rustig de winkel kunnen bekijken. Hierna stond Sharon open voor vragen en hebben we een afspraak gemaakt. Na een aantal keer samen met Sharon te hebben gezeten werd het plan voor de keuken telkens meer definitief. Het contact met Sharon hebben wij als prettige ervaren, toegankelijk, meedenkend en open.

Veel informatie geven, goeie service, duidelijkheid.

Wij hebben tussendoor en aan het eind gesprekken gehad voor de technische kant. Deze gesprekken werden voor ons gevoel erg zakelijk en kortaf afgehandeld. Leek wel of de buit binnen was en er vanuit de klant geen vragen meer gesteld mochten worden. Dit vonden wij een groot minpunt.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Dank voor uw beoordeling en feedback.
Vervelend dat u het latere contact zo ervaren heeft. Dat is zeker niet hoe wij er in staan; vragen mogen altijd gesteld worden! Vragen en verzoeken tot wijzigingen worden ook altijd serieus in behandeling genomen. Helaas kunnen we niet altijd voldoen aan de wens van de klant. Dat heeft niet met onwil te maken, maar (productie)technische en/of logistieke beperkingen.
Uw ervaring geeft aan dat wij hierin duidelijker en meer onderbouwd moeten communiceren. Daar gaan we wat mee doen.
Nogmaals dank voor de feedback en heel veel plezier van uw strakke, zwarte U-keuken!

Score voor Keukenspeciaalzaak Sombroek: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja