J.Kok

Het bestellen ging eenvoudig. Tijdens het bestelproces miste ik de aanbieding van upgrade naar een 'betere' oven, op het bestelformulier. Nadat de bestelling geplaatst was, was de upgrade zichtbaar in de bevestiging.
De leveringstermijn klopte niet! Na een telefoontje werd toegezegd dat de oven donderdag of uiterlijk vrijdag geleverd zou worden. Helaas werd dat pas nà het weekend en moest ik de installatie afzeggen en verplaatsen!

Ja, de prijs en upgrade-aanbieding!

Reactie Keuken Drachten:

Beste J Kok,
Allereerst willen we je hartelijk bedanken voor je review!
Ik zie dat op het moment van je bestelling een melding op alle pagina's van onze webshop stond met betrekking tot een langere levertijd door de feestdagen. Hierbij hebben wij aangegeven dat alle bestellingen uiterlijk vrijdag (12-5) bij ons magazijn binnen zouden komen.
Wellicht dat hier een misverstand is ontstaan over levering bij ons magazijn of levering bij je thuis. Extra vervelend dat hierdoor de installatie afgezegd en verplaatst moet worden.
Ook zie ik dat je tijdens het verloop van je bestelling en na de levering van je bestelling nog contact hebt gehad met onze klantenservice. Onder andere over de upgrade actie en de garantie qua factuur. Hierbij zie ik verder geen melding over onduidelijkheid over de levertijd.
Al met al lijkt het erop dat er door de meldingen op onze webshop een misverstand is ontstaan, wij zullen er in het vervolg dan ook alles aan doen om alles nog duidelijker te communiceren.
Mocht je nog vragen hebben over je bestelling of over de werking van het apparaat dan horen wij het natuurlijk graag. Wij staan graag voor je klaar!
Klantenservice Keuken Drachten

Score voor Keuken Drachten: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: