Goed, op een paar punten na!
Sterke punten
Mooie pakketen
Reactie Kerstpakkettenplaza.nl:
Beste Mira,
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat een aantal dozen beschadigd is aangekomen. Dit is natuurlijk niet de presentatie die je voor ogen had voor het personeel.
Wij besteden veel zorg aan het inpakken van onze bestellingen en alle pakketten verlaten ons magazijn in perfecte staat. Helaas kan er tijdens het transport wel eens iets misgaan waar wij niet direct grip op hebben.
Mocht dit in de toekomst nog eens voorkomen, schroom dan niet om direct contact met ons op te nemen. Als je op het moment van ontvangst een melding had gemaakt, hadden wij direct kosteloos nieuwe dozen naar je opgestuurd om het op te lossen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!