Prettig contact, zeker tegen de kerstdagen wanneer het extra druk is werd ik super te woord gestaan.
Sterke punten
communicatie.
hele vriendelijke chauffeur die de pakketen kwam leveren.
communicatie.
hele vriendelijke chauffeur die de pakketen kwam leveren.