Zijn veel te duur!!! Zelfs met bijbetaling en 320 punten moet ik nog meer bijbetalen dan het product bij een ander kost zonder punten.
Sterke punten
Scala aan producten mag wel omhoog. prducten zijn veel te duur!!
Scala aan producten mag wel omhoog. prducten zijn veel te duur!!