Zie onderstaande
Sterke punten
Ik had gevraagd of de dozen goed opgevuld konden worden ivm verzenden per post naar klanten. Er zat nml fles wijn in.
Hier is geen aandacht aanbesteed.
Ik heb bij binnenkomst van de pakketten gemeld dat er zeer weinig opvul matriaal was gebruikt, hoewel ik dit gevraagd had. Gevraagd of ze een doosje op wilden sturen.
Hier heb ik geen antwoord op gekregen.
Reactie Kerstpakkettenplaza.nl:
Geachte mevrouw Roffel,
Dat is vervelend! We hebben destijds contact gehad omtrent extra opvulmateriaal. Onze pakketten worden inderdaad niet standaard voorzien van extra breukvoorkomend materiaal (MVO overweging). Wij hebben u direct 5 KG opvulmateriaal toegezonden. Wij vinden het dan ook zeer spijtige te moeten ervaren dat de zending niet is aangekomen en zullen dit opnemen met onze transporteur. Onze excuses voor het ongemak.