Ik heb Keralit bekeken en in de maand juni worden boeidelen en een dakkapel volledig in Keralit gezet. Ik heb bij vrienden die het al enige jaren geleden hebben aangeschaft gevraagd hoe het bevalt en zij geven aan dat het makkelijk te verwerken is, en een blijvend mooi uiterlijk heeft.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.