Ton

Snel geleverd, goed verpakt. Kentekenplaat prima

J.J. Houwelingen

Prima en snelle correcte levering.

W. ter Horst

Klantvriendelijkheid. Geen ervaring

Geen.

Adriana Gobetz

Uitstekend, prijs en kwaliteit verhouding zijn goed. Weet nu waar ik met kentekenplaten moet zijn. Top!

Vincent Brizzi

Prima en snel

Margré Jelsema

Eerste keer iets besteld en binnen een dag was het binnen .

Misschien iets meer afbeeldingen voor erop te zetten. Wij wilden graag een paard er op maar was niet een mogelijkheid. Het is maar een tip👍🏼

Guus Blokland

Er ging iets mis bij het afrekenen waarbij de betaling niet automatisch werd geregistreerd. Handmatige verwerking vond pas plaats na reclamering maar de bestelling werd daarna vlot verwerkt.

De fout in de afrekening is bekend en er wordt ongetwijfeld aan gewerkt. De foutmelding meteen even per e-mail melden zorgt er voor dat de betaling handmatig kan worden verwerkt. Dat gaat niet... De fout in de afrekening is bekend en er wordt ongetwijfeld aan gewerkt. De foutmelding meteen even per e-mail melden zorgt er voor dat de betaling handmatig kan worden verwerkt. Dat gaat niet vanzelf.

Anja Luth

Ik vond het allemaal heel snel gaan !

Ga zo door!

Aaldert Rus

Prima. Ik kreeg precies het product waarop ik had gerekend.

Volgens de website was het vandaag bestellen, morgen in huis, maar dat heeft toch drie dagen geduurd. Gelukkig nog op tijd voor waar ik het voor nodig had. Verder miste ik een bevestigingsmail of... Volgens de website was het vandaag bestellen, morgen in huis, maar dat heeft toch drie dagen geduurd. Gelukkig nog op tijd voor waar ik het voor nodig had. Verder miste ik een bevestigingsmail of update van wanneer ik het kon verwachten. Ik begon me zorgen te maken, maar kreeg gelukkig alsnog een keurig product geleverd.

Erwin

Goed en geen fratsen