Martijn Koolen

Omdat ik al 4 maanden bezig ben om een nieuwe ketel te plaatsen en ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Jullie nemen de opdracht aan, en verschuilen je vervolgens achter de VVE/Firma Guts (ivm inspectie). De VVE geeft goedkeur en na een aantal telefoontjes kom ik er notabene zelf achter dat Guts niet op de hoogte is van jullie opdracht. Inmiddels een dikke maand verder, en weer niks... Doordat jullie niet proactief naar mij toe communiceren kom ik geen stap verder. Tot overmaat van ramp heeft mijn huidige ketel het nu echt begeven (waar ik al bang voor was) en zijn jullie niet in staat mij snel te helpen. Wat mij vooral stoort is dat ik geen enkele communicatie van jullie ontvang hoe tot een oplossing te komen. Mijn vraag ligt nu bij de service afdeling en ik hoor niets. Kortom jullie laten mij letterlijk en figuurlijk in de kou staan! Als ik vandaag geen reactie krijg zeg ik mijn contracten op en ga ik naar een ander... Ik heb echt begrip voor het feit als iets niet kan, moeilijk is, tijd kost etc. maar de kop in het zand aanpak (zo komt het op mij over) stoort mij enorm. Zeker nu er geen warm water is en dit mijns inziens voorkomen had kunnen worden. Aangezien ik het appartement verhuur zal ik de huurder moeten gaan compenseren voor de dagen dat er geen warm water is... Ik vraag me echt af of ik dit aan jullie door zou moeten belasten?

Kunt u dit toelichten?

Mijn probleem is nog niet opgelost.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat jullie op zondag langskomen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Communiceer proactief met mij en help mij aan een oplossingsroute. Jullie zijn de expert, niet ik.

Score voor Kemkens Storing: 1/5