W. Spijkers, Appartementen Compex De regent, Octogoon Boxtel

Omdat wij een KWO Systeem hebben was lange tijd niet genoeg kennis daarvan bekend bij de monteurs.

Kunt u dit toelichten?

Bij deze laatste storing kreeg ik een vrij jong persoon aan de telefoon die nergens van wist. (indien mogelijk luister gesprek terug)
ik vertelde hem dat we via KWO geen koeling kregen in onze appartementen waarna hij vroeg wat KWO was.
Om een lang verhaal kort te maken , na 4 keer uitleggen zij hij: sorry meneer wij doen alleen maar in CV ketels.
Later heb ik het utiliteitsnummer gebeld en daar wisten ze gelukkig wel wat KWO is.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs zijn alle vriendelijk alleen weet niet iedereen hoe het KWO systeem werkt.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Ons is verteld dat wanneer er een storing is in het systeem er meteen een melding gaat naar Kemkens.
Daar wij hier 36 appartementen hebben komen de mensen met klachten bij mij en na controle schakel ik dan de nodige service in.
Dit om te voorkomen dat een ieder gaat bellen en jullie te veel meldingen krijgen.
Wij als alle bewoners hopen in de toekomst meer te kunnen vertrouwen in het KWO systeem en wat ons in de laatste jaren al meerdere duizenden euro's gekost heeft.

Score voor Kemkens Storing: 4/5