Hans van Dijk

Laat het onderhoud op tijd uitvoeren, en bij elke onderhoudsbeurt de warmte wisselaar schoonmaken, dan blijft de ketel zijn
het maximale bieden.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

eergisteren is een monteur langs geweest om onze huurketel te controleren op werking, uitstoot CO2 schoonmaken van de warmtewisselaar, welke potdicht zat met kalkaanslag.
De laatste 2 voorgaande bezoeken van een monteur van jullie is de ketel NIET open gemaakt om hem van binnen schoon te maken.
Ik heb nu eerder warm water in de badkamer e.d,.!!

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Aanbod, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur eergisteren, die uit Joegoslavië komt oorspronkelijk, is een zeer vriendelijke en behulpzame man met een grote kennis van zaken; en werkt netjes, laat gaan rommel achter. Vertelde mij alles wat hij aan het doen was, en ergerde zich over war hij aantrof binnen in de ketel. Hij zei alsmaar : wat een puinhoop hier binnen in de warmtewisselaar. Voor hij wegging, keek hij of alles naar behoren werkte. En dat deed het ook.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review! Het betreurt ons dat de twee eerder uitgevoerde onderhoudsbeurten niet juist uitgevoerd zijn.
Fijn om te lezen dat het onderhoud dat onlangs is uitgevoerd wel naar tevredenheid is!
met vriendelijke groet,
Kemkens