Robin

De afspraken mogen digitaal, of via app. De brieven zelf komen vaak niet aan of te laat, waardoor ik later bericht krijg dat ik geen reactie heb gegeven. Het is lastig te reageren voor een bepaalde datum, als ik de brief pas twee dagen na aangegeven datum in de bus krijg.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Super service, informatief, alles netjes achtergelaten en ruime uitleg over mogelijkheden en kunnen!

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap, Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Persoonlijke en nette benadering, fijne communicatie

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Oei Robin, dat is inderdaad niet handig als de brief later aankomt dan de afspraak. Als uw mailadres bij ons bekend is dan is de afspraak ook per mail verzonden. Fijn dat de afspraak toch door heeft kunnen gaan. Ik wil u hierbij hartelijk danken voor het invullen van deze review en voor de mooie woorden over onze monteur!
Groet, Helga
Kemkens BV