Zie boven

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Omdat de monteur alleen mijn warmtepomp in onderhoud wil nemen en niet het ventitalie apparaat. Reden is dat het schoonmaken daarvan meer dan een kwartier zou duren, omdat het uit elkaar moet. Dit onderhoud moet eens in de 2 jaar gebeuren. De kosten daarvoor zijn €380,00. Voor dat bedrag mag ik toch verwachten dat men iets langer dan een kwartier werkt.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Ervaring van familie/vrienden

Wat viel u in positieve zin op?

Ik heb weinig positieve ervaringen door bovenstaande

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste mijnheer/mevrouw,
Dank u voor het invullen van deze review. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren. Helaas is het mogelijk zijn dat er geen onderhoudscontract op een toestel kan afgesloten worden. Mocht u nog vragen hebben hierover zou u dan contact met ons op willen nemen? U mag vragen naar Helga.
Klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330
Helga