Ik zou aanraden de monteurs vooraf beter te informeren over de situatie, zodat die niet nog een keer uitgelegd hoeft te worden en zij weten aan wat voor klus ze beginnen. Een goed klantsysteem waar alle gegevens die ik al heb verstrekt via verschillende formulieren en telefoontjes, duidelijk bij elkaar staat.

En met monteurs afstemmen dat ze beter weten wat de kosten van een nieuwe cv-ketel zijn, zodat er betere verwachtingsmanagement plaats vindt.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Service was vriendelijk. Maar ze waren niet goed geïnformeerd vanuit kantoor over de situatie, die ik de dag ervoor telefonisch ook al had besproken. Er stond al een servicebeurt gepland, die naar voren is gehaald i.v.m. een storing. De monteurs die op locatie kwamen waren van die storing helemaal niet op de hoogte, terwijl ik daar alle informatie over al aan Kemkens had verstrekt.

Daarnaast moest er een onderdeel vervangen worden of een nieuwe cv-ketel komen. De verwachtingen die de monteur over de kosten van een nieuwe schepte, kwamen totaal niet overeen met de offerte die ik kreeg.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Kennis en vakmanschap, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren vriendelijk en kundig

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste mijnheer/mevrouw,
Dank u voor uw review en uw tijd. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze communicatie naar de klant te verbeteren. Ik zal uw reactie intern terugkoppelen naar de desbetreffende afdeling.
Helga
Kemkens BV